Yleistä

Myymme tuotteitamme ja palvelujamme ainoastaan yrityksille, yhteisöille ja valtiolle.

Hinnat

Kaikki verkkokauppa-sivuillamme ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24%). Kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero veloitetaan asiakkaalta, joka sisältyy eriteltynä laskun loppusummaan.

Kauppahinnan tarkastaminen

Myyjä pidättää itsellään oikeuden hintojen tarkistukseen, mikäli valuuttakurssit, tuontimaksut tai muut tavarantoimittajasta riippumattomat maksut, verot tai muut julkisoikeudelliset maksut muuttuvat ennen ostajan maksusuoritusta.

Maksuehdot

Yritykset, yhteisöt, kunnat ja valtio voivat ostaa tuotteitamme yrityslaskua vastaan. Maksuaika on tyypillisesti 14 - 30  päivää netto ellei toisin sovita. Laskutustapoina joko verkkolaskutus, sähköpostilasku tai paperilasku. Yrityksen on ilmoitettava tilauksen yhteydessä yrityksen virallinen nimi, Y-tunnus, laskutusosoite ja toimitusosoite.

Verkkokaupan maksuehtoina ovat Klarna-lasku tai pankki- tai luottokortti.

Toimituskulut

Toimitamme tuotteet asiakkaille perille toimitettavana postipakettina tai kuriirilla suoraan valmistajan varastolta asiakkaalle. Asiakkaan niin halutessa, voidaan tilattavien toimittamisessa käyttää asiakkaan omaa toimituspalvelua.

Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitamme aina perille toimitettavana postipakettina, jolloin toimituskut ovat 31,00€ (ALV 24%).

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ovat varastotuotteille 2 - 4 arkipäivää tilauksesta ja muille tuotteille 7 - 14 arkipäivää. Toimitusaika vahvistetaan tilausvahvistuksen yhteydessä tai asiakkaan pyynnöstä erikseen ennen tilausta.

Viivästyskorko, erääntyneet saatavat ja omistusoikeus

Yrityslaskujen eräpäivän jälkeiseltä ajalta perimme kulloinkin voimassa olevan korkolain mukaisen viivästyskoron. Maksumuistutuksesta perimme 9,92€ (alv 24%) lisämaksun. Siirrämme automaattisesti kaikki yli 14 päivää myöhässä olevat yrityslasku-saatavamme perintätoimistolle perintätoimenpiteitä varten ilman erillistä ilmoitusta.

Toimitettujen tuotteiden omistusoikeus säilyy myyjällä, kunnes koko kauppahinta mahdollisine korko- tai perintäkuluineen on kokonaan maksettu.

Huoltoon tulevat laitteet

Mikäli asiakas lähettää tuotteen huoltoa (ml. takuuhuolto) varten, tulee hänen ensin täyttää huolto- ja RMA-lomake, jonka lähetämme asiakkaalle pyyntöä vastaan. Otamme sen jälkeen yhteyttä asiakkaaseen mahdollisimman pian sopiaksemme jatkotoimenpiteistä. 

Asiakkaalta veloitetaan mahdollisten huoltokustannusten lisäksi toimituskustannukset tuotteen valmistajan osoittamaan huoltopisteeseen ja huolletun laitteen palautuksen toimituskustannukset asiakkaalle. Takuuhuollon kyseessä ollessa asiakkaalta veloitetaan toimituskustannukset valmistajan osoittamaan huoltopisteeseen ja myyjä vastaa tuotteen takuuhuollon jälkeisistä toimituskustannuksista asiakkaalle.

Muut ehdot

Muilta osin sovelletaan Teknisen Kaupan Liiton yleisiä myyntiehtoja (TK yleiset 2010) ellei ehdoista ole erikseen muuta sovittu.